Сонячна ферма в даний час будується в окрузі Бразорія. Проект буде постачати електроенергію в місцеву мережу, підтримуючи місцеву енергетичну незалежність та безпеку, одночасно зменшуючи викиди вуглекислого газу приблизно на 155 000 метричних тонн щороку.
«Враховуючи вплив моди на навколишнє середовище, ми бачимо велику цінність у відході від просто використання
сертифікатів для сприяння більшій чистоті енергії. Співпрацюючи з розробниками сонячних і вітрових
електростанцій, ми можемо допомогти побудувати потужності відновлюваної електроенергії в електромережах по
всьому світу.», – зазначає Ульріка Леверенц, керівник напрямку зелених інвестицій H&M Group
Особливості впровадження та корпоративна вигода
Визнаючи, що збереження глобального потепління в межах 1,5 ° C вимагає значного збільшення потужностей
відновлюваної електроенергії, H&M Group активно підтримує глобальну необхідність переходу до повністю
відновлюваних систем.
У той же час група продовжує свою роботу в напрямку постачання 100% відновлюваної електроенергії у власних
операціях не пізніше 2030 року і досягнення чистого нуля викидів до 2040 року.
Це також включає мету групи щодо того, щоб ≥50% цієї відновлюваної електроенергії надходило від угод про купівлю
електроенергії (PPA) з новою генерацією відновлюваної електроенергії. Це збільшить потужність виробництва
відновлюваної електроенергії на електричних мережах на ринках, де працює H&M Group.
Ініціатива в Техасі
Проект у Техасі має намір запрацювати до кінця 2024 року. З тих пір сонячна ферма Другого відділу буде постачати
достатню кількість електроенергії для живлення приблизно 20 500 будинків США щороку, одночасно знижуючи викиди
вуглецю – еквівалент того, що 33 300 автомобілів спалюють паливо.
Відповідно до місії H&M Group цілісно підходити до клімату та природи, Lightsource bp також розглядає вплив
проекту на біорізноманіття. Побудована інфраструктура сонячної ферми займає менше 10% землі, що дозволяє
висаджувати спеціальні трави та іншу рослинність під та навколо сонячних панелей, з метою збільшення
біорізноманіття протягом перших 5 років експлуатації.
Крім того, проект дозволить інтегрувати сільське господарство у вигляді випасу овець.

Магазин бренду H&M. Токіо, Японія, 2015 рік. (Джерело: IB Photography – stock.adobe.com)